سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

تقدیر وزیر نیرو از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان

تقدیر وزیر نیرو از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان

تقدیر از مدیر عامل برق منطقه ای هرمزگان

وزیر نیرو در مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش هر هفته الف_ب _ایران از مهندس کهوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان قدردانی کرد.

به گزارش صدف نیوز، این مراسم همزمان با افتتاح پروژه های هفته سوم پویش در استان های تهران و گیلان و با حضور وزیر نیرو، معاونین و مدیران ارشد ستادی وزارت نیرو و استانداران و مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

این مراسم در استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و مدیران عامل صنعت آب و برق استان و ارتباط ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار و لوح تقدیر وزیر نیرو توسط دکتر همتی استاندار هرمزگان به مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان اهدا شد. در لوح تقدیر وزیر نیرو خطاب به مدیر عامل برق منطقه ای هرمزگان آمده است: از تداوم تلاشهای ارزنده شرکت برق منطقه ای در استمرار حرکت پویش الف_ب _ایران در سال ۹۹ و نقش و مشارکت ارزشمندتان در این پویش قدردانی بعمل می آید. این لوح به پاس نقش موثر شرکت برق منطقه ای در پویش الف_ب _ایران به مهندس کهوری اهدا شد.

استاندار هرمزگان  در این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش صنعت آب و برق در جهش تولید، گفت: صنعت آب و برق پر اهمیت ترین زیرساخت تمام کشور است و استان هرمزگان در حوزه صنعت آب و برق، جزء سه استان برتر کشور محسوب می‌شود.

دکتر فریدون همتی در آئین قدردانی از دست اندرکاران پویش ” الف_ب _ایران ” که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: اتفاقی که در این پویش افتاد حاصل تلاش جمعی مدیران، کارشناسان، مهندسین و کارگران این بخش بود و از تمام کسانی که در پویش الف_ب _ایران تلاش کردند، قدردانی می کنم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: پویش الف_ب _ایران ابتکار خوبی بود که توسط وزارت نیرو در تمام کشور به اجرا درآمد و دولت در شرایط تحریم و کرونا توانست در این حوزه بسیار موفق عمل کند.

همتی بیان داشت: کشور ایران در بخش های نرم افزاری، سخت افزاری، بهداشتی و نظامی گام های بسیار خوبی را برداشته است و در برخی از حوزه ها مانند مقابله با کرونا از کشورهایی که ادعای توسعه یافتگی دارند نیز بهتر عمل کرده است.

وی با اشاره به اهمیت تولید برق در استان هرمزگان، اظهار داشت: طی چهار سال گذشته میزان تولید برق در استان هرمزگان بیش از دو برابر افزایش یافته است و توانستیم تابستان امسال را با تامین مناسب برق پشت سر بگذاریم.

دکتر همتی با اشاره به اهمیت و نقش صنعت آب و برق در جهش تولید، بیان داشت: صنعت آب و برق پر اهمیت ترین زیرساخت تمام کشور است و استان هرمزگان در حوزه صنعت آب و برق، جزء سه استان برتر کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: هشت هزار چاه دائمی در هرمزگان وجود دارد که می توان با احداث استخر باعث توسعه پرورش آبزی پروری با استفاده از این چاه ها شد و بهره‌وری آب را ارتقاء داد که این امر نیازمند آموزش صحیح و فرهنگ سازی است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: چهار سال اخیر از نظر اعتبار و اقدامات انجام شده، از بهترین سال های تاریخ استان هرمزگان بوده است.

ساعت: ۰۹:۵۴ بعد از ظهر – ۹۹/۱۰/۰۴

بازدیدها: ۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *