سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

بوستان ها و فضاهای سبز را به خاطر کرونا تعطیل نکنید

بوستان ها و فضاهای سبز را به خاطر کرونا تعطیل نکنید

بوستان غدیر بندرعباس

صدف نیوز/ اسفند ماه همزمان با محدودیت های کرونایی، بوستان ها نیز بسته شد و پس از رفع محدودیت ها یکی از آخرین مکان هایی بود که بازگشایی شد.

از چند هفته گذشته با افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا، مجددا بوستان ها بسته شد، به گفته اکثر متخصصین شیوع بیماری کرونا در فضای آزاد بسیار کمتر از فضاهای بسته است، در شرایطی که بازارها، حمل و نقل عمومی و … (که شرایط انتقال ویروس مهیاتر است) به فعالیت خود ادامه می دهند، چرا بوستان ها تعطیل شده است؟

اگر در بندرعباس شهربازی های سرپوشیده و پارک های بادی که در فضاهایی محدود مستقر هستند و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی لازم در آنها امکان پذیر نیست همچنان تعطیل باشند ایرادی ندارد، اما بوستان های بزرگ که دارای فضاهای سبز وسیع هستند مانند بوستان غدیر، بوستان ولایت، بوستان خلیج فارس و بوستان بانوان که برای ورزش پیاده روی و هوای پاک آنها مورد استفاده مردم قرار می گیرد نباید تعطیل شوند.

به گفته باز هم متخصصین، شرایط روحی مردم در ابتلا به ویروس موثر است، وقتی همه مراسم شادی و مراکز تفریحی را تعطیل می کنید، در حالی که همه مکان های دیگر به فعالیت خود ادامه می دهند، به فکر بیماریهای روحی و افسردگی ها در پسا کرونا باشید!

به قلم: معصومه اکبری – مدیر مسئول

ساعت: ۰۸:۲۹ بعد ازظهر – ۹۹/۰۵/۱۴

بازدیدها: ۷۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *