سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

برگزاری جشن کودکان نان آور در هرمزگان

برگزاری جشن کودکان نان آور در هرمزگان

جشن کودکان نان آور در بندرعباس

جشن کودکان نان آور در بندرعباس

مراسم جشن کودکان نان آور به همت موسسه خیریه خانه آرزوها و سازمان بهزیستی شهرستان بندرعباس در یک رستوران برگزار شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان در این جشن گفت: برگزاری جشن برای کودکان نان آور در راستای سیره حضرت علی (ع) است که علیرغم جایگاه حکومتی و اقتدار و صلابت در جنگ ها اما در برخورد با کودکان بسیار پر مهر و عطوفت رفتار می کردند.

به گزارش صدف نیوز، علی رئوفی اظهار داشت: حضرت علی (ع) در برخورد با کودکان بازی های کودکانه می کردند و علیرغم جایگاه حکومتی و اقتدار و صلابت در جنگ ها اما در برخورد با کودکان بسیار پر مهر و عطوفت بودند.

وی اضافه کرد: برگزاری این جشن و مراسم که کودکان کار را شاد می کند را می توان در راستای سیره آن امام بزرگوار دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اقدام بدیع موسسه خیریه خانه آرزوها و سازمان بهزیستی برای برگزاری جشن کودکان کار قابل تقدیر است و امیدواریم این موسسه با حمایت سازمان بهزیستی و دیگر ارگان ها بتواند در راستای ساماندهی و رسیدگی به این قشر ضعیف جامعه کارهای ماندگاری را در استان رقم بزند.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز در این مراسم اذعان داشت: برگزاری این جشن اقدام بدیعی از سوی موسسه خیریه خانه آرزوهای آبی هرمزگان است که در کشور کم نظیر بوده و امیدواریم الگویی برای دیگر موسسات خیریه فعال در استان باشد.

سیما مرادی یادآور شد: حمایت های لازم را برای رسیدگی به وضعیت کودکان کار انجام داده و در این راستا مراکز نگه داری کودکان کار و بی سرپرست در استان فعال می باشند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک موسسات خیریه در راستای ایجاد شغل مناسب و پایدار برای این کودکان که به نوعی سرپرستی یک خانواده را مردانه به دوش می کشند اقدامات درخوری را انجام دهیم.

مدیرعامل موسسه خیریه خانه آرزوهای آبی هرمزگان نیز در این مراسم گفت: راه اندازی تولیدی صنایع دستی، آشپزخانه و بازارچه در دستور کار این موسسه است که همکاری ادارات و خیرین را می طلبد.

فرشته اسدی نیا یادآور شد: طرح های این موسسه با هدف ایجاد شغل مناسب و پایدار برای زنان وکودکان سرپرست خانوار بوده و شعار موسسه در این مسیر ایجاد استقلال برای مددجویان است.

جشن کودکان نان آور با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از این کودکان کار و مادرانشان در یک رستوران برگزار شد که از جمله برنامه های این جشن می توان به ضیافت ناهار، تئاتر کمدی، مسابقه، موسیقی، مولودی و دعا خوانی اشاره کرد.

بازدیدها: ۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *