سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

با استفاده از شرجی می توان فضای سبز بندرعباس را گسترش داد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

با استفاده از شرجی می توان فضای سبز بندرعباس را گسترش داد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در شرایطی که استان از نعمت دریا بهره مند است نباید دغدغه آب در استان وجود داشته باشد، باید از ظرفیت های استان استفاده کنیم.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، در خصوص وضعیت جسمی خود بعد از بیماری گفت: خدا رو شکر عمل به خوبی انجام شد و در این مدت من جز محبت و خوبی از مردم استان و جامعه شیعی و اهل تسنن ندیدم، از همه آنها سپاس گذارم و آرزوی موفقیت برایشان دارم.

امام جمعه بندرعباس گفت: انتظاری که از شما دارم این است که به عنوان اصحاب رسانه فعالیت های خود را در زمینه شناساندن استان گسترش دهید و تلاش شما بر این باشد که ظرفیت های استان را هر چه بیشتر معرفی کنید.

به گزارش صدف نیوز: نماینده ولی فقیه در استان گفت: تعبیری از استان دارم که از اصحاب رسانه می خواهم بر روی آن کار کنند و آن این است که ما در استان خود دو دریا داریم یک دریای زمینی و دوم دریای هوایی که همان شرجی است و برکات دریای دوم برای ما از دریای اول بیشتر است زیرا به برکت همین شرجی استان ما تبدیل به جنگل شده است و باید کاری کنیم که بیشتر از آن استفاده کنیم. مثلا با استفاده از شرجی می توان فضای سبز بندرعباس را گسترش داد.

وی اظهار کرد: متاسفانه ما از ظرفیت دریای اول یا همان دریای طبیعی خود استفاده نکردیم اما اگر از ظرفیت دریای دوم استفاده کنیم می توانیم استان را غنی تر و پر رونق تر از چیزی که هست، تبدیل کنیم، باید ببینیم کشورهایی که از شرایط دریای دوم بهره مند هستند چه استفاده هایی از آن می کنند و ما نیز به همان نحوه از آن استفاده کنیم.

نعیم آبادی با بیان اینکه در شرایطی که ما از نعمت دریا بهره مند هستیم نباید دغدغه آب داشته باشیم، گفت: باید از این ظرفیت ها در جهت رشد استان استفاده کنیم.

بازدیدها: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *