سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

پاکدامن به عنوان فرماندار ویژه شهرستان میناب معرفی شد

پاکدامن به عنوان فرماندار ویژه شهرستان میناب معرفی شد

علیرضا پاکدامن

علیرضا پاکدامن

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: درآمد بالای دولت و نحوه توزیع اعتبار در چند سال گذشته ، فرهنگی اشتباه  را در بین مدیران باب کرده است بطوریکه در انتظار تخصیص اعتبارات دولتی دست روی دست می گذارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، جوانشیر کدخداپور در مراسم تودیع معارفه فرماندار ویژه میناب اظهار داشت: در سال های جنگ تحمیلی درآمدی از فروش نفت نداشتیم و هزینه های سنگین جنگ نیز بر دوش کشور بود اما مردم به صحنه آمده بودند و هر آنچه در توان داشتند را برای جبهه ها می فرستادند.

کدخداپور خاطر نشان کرد: امروز به علت تحریم ها درآمد حاصل از فروش نفت بسیار محدود شده است و این انتظار، مشکلی از مردم را حل نمی کند.

وی تاکید کرد: سراسر هرمزگان سرشار از پتانسیل های کم نظیر اقتصادی است که می طلبد مدیران با نگاهی وسیع به سراغ سرمایه گذاران داخلی و خارجی رفته و فرهنگ اعتبار بدهید تا خرج کنم را کنار بگذارند.

وی به سیاست خارجی دولت اشاره و خاطر نشان کرد: البته دولت در مسیری مثبت برای رفع تحریم ها قرار دارد و قطعا هر زمان که گشایشی حاصل شود به بخش های مختلف رسیدگی می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در ادامه توصیه هایی نیز برای فرماندار جدید میناب داشت که از جمله می توان به ایجاد وحدت و همگرایی در شهرستان، پیگیری برای فعال نمودن بندر تجاری تیاب، اهتمام برای حل مشکل آب کشاورزان مینابی و فعال نمودن تعاونی های مرزنشینان اشاره کرد.

وی در پایان از زحمات و تلاش های خدادادزاده تقدیر و پاکدامن سرپرست فرمانداری ویژه میناب را فردی به دور از حاشیه و مسلط بر امور معرفی کرد.

علیرضا پاکدامن نیز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه میناب اظهار داشت: تمدن ها همواره در طول تاریخ در کنار آب و رودها شکل گرفته اند و میناب یکی از با قدمت ترین شهرهای ایران محسوب می شود.

وی اضافه کرد: مردم میناب در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی حضوری پر رنگ داشته اند و اگر آمار شهدا و جانبازان استان و شهرستان میناب را مقایسه کنید این حضور تاثیرگذار به وضوح مشخص است.

وی به مشکلات شهرستان میناب اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانم در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم منطقه و کشاورزی گامی رو به پیشرفت بردارم و در این زمینه از همه دلسوزان و سرمایه گذاران این شهرستان طلب یاری می نمایم.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با بیان اینکه اعتدال را شاهراه اصلی کارها و برنامه های خود می دانم ابراز داشت: از تمامی صاحب نظران و گروه ها در شهرستان میناب دعوت می کنم تا با ارائه راهکارها و پیشنهادات خود به مدیریت بهتر شهرستان کمک کنند.

پاکدامن در پایان از اعتماد استاندار هرمزگان تشکر کرده و زحمات خداداد زاده فرماندار سابق میناب را ارزشمند خواند.

بازدیدها: ۱۰۲

One comment on “پاکدامن به عنوان فرماندار ویژه شهرستان میناب معرفی شد

  1. زوج یتیم گرفتار و خانه بدوش هستیم که از کمیته امداد میناب درخواست همکاری داریم یاریمان نمی کنن و نمی یان بررسی کنن. بصورت مکرر از ایشان خوا هش کردیم و فایده نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *