سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

۲۵۰ نفر از خبرنگاران به همت شهرداری بندرعباس تجلیل شدند

۲۵۰ نفر از خبرنگاران به همت شهرداری بندرعباس تجلیل شدند

تجلیل شهردار بندرعباس از خبرنگاران

مراسم روز خبرنگار در بندرعباس با تجلیل از پیشکسوتان و خبرنگاران برگزار شد.

شامگاه روز پنج شنبه ۱۸ مرداد در مراسم روز خبرنگار از پیشکسوتان و خبرنگاران رسانه ها استان تجلیل شد.

به گزارش صدف نیوز، شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک این روز به همه اصحاب رسانه، اظهار کرد: روایت‌گری وقایع جامعه وظیفه خبرنگاران است و خبرنگاران باید در جهت انعکاس واقعیت‌های جامعه گام بردارند.

مهدی نوبانی با بیان این‌ که خبرنگاران برای مجموعه شهرداری دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، گفت: قلم زرین خبرنگاران اذهان جامعه را به خود معطوف میکند و ما انتظار داریم خبرنگاران با اطلاع رسانی و تشریح فعالیت های همکاران ما در شهرداری، خدمات مجموعه را به اطلاع مردم برسانند و امید بخشی و امیدواری و شور و نشاط اجتماعی را در جامعه ترویج وتقویت نمایند.

شهردار بندرعباس افزود: خبرنگاری کاری سخت ، طاقت فرسا و فارغ از مکان و زمان است. در هر جشن و در هر حادثه ای، قشر خبرنگاران به‌عنوان اولین نفر در صحنه‌ها حضور دارند.

نوبانی تاکید کرد: خبرنگاری اتفاقی دو سویه است، هم تهدید و هم عشق است که خبرنگاران با عشق واژه‌ها را می‌نگارند ، ذهن مخاطبان را به خود معطوف می‌کنند و چراغ آگاهی و اطلاع رسانی را روشن نگه می دارند.

شهردار خاطر نشان کرد دستاورد امروز ما در زیبا سازی شهر بندرعباس، هویت بخشی به شهر و ایجاد و ترویج و گسترش روح تازه، جان تازه و لطافت به شهر و تنوع رنگ و نور و اصلاح پوشش گیاهی و ایجاد مکانهای مختلف تفریحی، ورزشی و تفرجگاها و تقویت فضاهای بصری و المانهای شهری و توسعه زیر ساختهای شهری و عمرانی همه نتیجه نقد موثر و ارتباط خوب با رسانه ها و ایجاد فضای گفتمانی بین مدیریت شهری و مردم و اصحاب رسانه بوده است.

تجلیل از خبرنگاران توسط شهرداری بندرعباس

عیسی عباسی رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز گفت: خبرنگاران واقعیت‌ها را منتشر می‌کنند و خبر باید براساس واقعیت‌ها منعکس و منتشر شود و براساس منشور اخلاقی، اخبار باید به‌ دور از تشویش اخلاق عمومی منتشر شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس یادآور شد: موضوع رسالت خبرنگاران اهمیت ویژه ای دارد و همواره در مسیر رشد و‌ توسعه شهر، مجموعه رسانه ای استان همراه شورای شهر و شهرداری بوده اند و این مساله جامعه را در مسیر درست در راستای آگاهی بخشی و روشنگری پیش می برد.

عباسی تجلیل از خبرنگاران توسط مجموعه مدیریت شهری را توجه به جایگاه خبرنگاران و خبر در پیشرفت شهر عنوان کرد و اظهار داشت خبرنگاران با نقد و پیشنهاد سازنده بهتر از هر کسی میتوانند مسیر رشد و پیشرفت شهر را هموار کنند و این میسر نمیشود مگر با همکاری و همراهی رسانه ها با مدیریت شهری.

در ادامه و بخشهای دیگری از مراسم رسولی مدیر عامل خانه مطبوعات، شمس الدینی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران،  نعمتی رییس هیئت مدیره انجمن کارفرمایان روزنامه های استان و سالاری پیشکسوت عرصه رسانه و‌ خبر نیز سخنرانی نمودند و از شهردار بندرعباس به واسطه ارج نهادن و تجلیل از خبرنگاران تشکر و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است در این مراسم که به همت و تلاش و کوشش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در تالار شهر بندرعباس برگزار شد. پیشکسوتان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، شهردار بندرعباس، رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس، رییس بسیج رسانه استان، مدیر عامل خانه مطبوعات، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران، رییس هیئت مدیره انجمن کارفرمایان روزنامه های استان و فعالین حوزه های مختلف رسانه ای و فضای مجازی حضور داشتند و در دو بخش مجزا با قرائت اسامی ۲۵۰ نفر از خبرنگاران مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

ساعت: ۰۵:۰۴ بعد از ظهر - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳

بازدیدها: ۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *