سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

باید راه دیگری برای نابودی اسراییل پیدا کنیم

باید راه دیگری برای نابودی اسراییل پیدا کنیم

نابودی اسراییل

در خبرها آمده بود که اسماعیل هنیه پس از تعیین محل سکونتش در تهران بر اساس سیگنال های تلفن همراه قطری اش (که توسط یک مقام قطری به او هدیه داده شده) ترور شده که این گوشی همراه از نوع “ثریا” است که از طریق ماهواره  کار می کند.!

عملیات ترور با تکیه بر ماهواره اسرائیلی «افک ۱۳» که در بهار سال گذشته توسط وزارت امنیت اسرائیل به فضا پرتاب گردید، انجام شد. این ماهواره بر یک سیستم راداری متکی است که آن را از سایر ماهواره های اپتیکی قبلی اسرائیل، به ویژه از نسل افک متمایز می کند.

قرار بود اسماعیل هنیه در آخرین دیدار اردیبهشت ماه گذشته در ترکیه ترور شود، اما به دلیل هشدار اردوغان، در آخرین لحظه نقشه تغییر کرد و او را در تهران ترور کردند.

◼️◼️◼️

حالا اگر جنبه های سیاسی این قضیه را نادیده بگیریم و فقط از زاویه علم و تکنولوژی به ماجرا نگاه کنیم، آیا اگر ما در علم و فناوری این همه پیشرفت کرده بودیم که می توانستیم با ساخت ماهواره، گوشی ماهواره ای و یا با هوش مصنوعی و … به دشمنان خود ضربه بزنیم باعث افتخار نبود؟

حرف من این است که ما باید خود را به سلاح علم و دانش مجهز کنیم که نیاز به جنگ تن به تن و از دست دادن جوانان خود در میادین جنگ نداشته نباشیم. در حال حاضر دوران جنگ فیزیکی سپری شده است.

همه ما آرزوی محو شدن رژیم جعلی اسراییل را داریم. اما چگونه؟

چقدر عزیزان ما در لبنان، سوریه و … جان خود را در راه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی فدا کرده و فدا می کنند و چه میزان موشک و سلاح های مختلف را صرف ضربه زدن به آنها کرده ایم؟ و می بینیم که آسیب جدی هم به این رژیم غاصب و ظالم وارد نشده است و وحشی تر از قبل به جنایات خود ادامه می دهد!

با خود بیندیشیم که آیا راه دیگری برای نابودی اسراییل وجود ندارد؟

به قلم: حسین فریدونی – سردبیر

ساعت: ۰۵:۴۴ بعد از ظهر - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳

بازدیدها: ۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *