سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

استخدام معلمان بومی زمینه‌ساز تحول بشاگرد و جزایر خلیج فارس است

استاندار هرمزگان:

استخدام معلمان بومی زمینه‌ساز تحول بشاگرد و جزایر خلیج فارس است

استاندار هرمزگان ضمن تأکید بر تمهیدات آموزشی ویژه ۳۰۰ نفر سهمیه معلم بومی بشاگرد و جزایر خلیج‌فارس، شروع کار آن‌ها در منطقه زمینه ساز رشد و تحول دانست.

به گزارش صدف نیوز، مهدی دوستی در سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اهمیت تربیت نیروهای بومی که در سهمیه اختصاصی ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر خلیج‌فارس جذب می‌شوند، گفت: دانشگاه فرهنگیان استان در صورت لزوم با استفاده از اساتید مجرب خارج از استان، برنامه آموزشی خاصی برای معلمان درنظر داشته باشد چراکه تحول و رشد این مناطق درگرو آغاز به کار معلمان بویژه در بشاگرد است.

استاندار هرمزگان تمرکز بر کیفیت بخشی سرفصل‌های درسی هنرستان‌های جوار صنایع استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تأسیس ۳۰هنرستان جوار کارخانه و صنایع، کار بزرگ دولت در استان است که باهمت مدیران رقم خورده است و اکنون باید با عمق بخشی به آموزش ‌ها این مسیر ادامه یابد و لازم است  موضوع یکسان‌سازی برخی واحد‌های درسی هنرستان‌ها در مقاطع دانشگاهی از وزارت علوم بطور جدی پیگیری شود.

دوستی با اشاره‌ و تأکید دوباره‌ ای بر ضعف استان در میانگین نمرات دانش‌آموزان، ادامه داد: این ضعف جدی باید با هدف‌گذاری سالانه دقیق رفع شود چراکه در سرنوشت و آینده دانش آموزان تأثیر مستقیمی دارد.

در ابتدای این نشست از دانش‌آموزان المپیادی هرمزگان مبینا خوارزمی و رضا همتی در رشته نانو فناوری و امیرحسین دهقان در رشته اقتصاد و مدیریت و مدیران دبیرستان‌های نمونه دولتی جامعه ‌الصادق۲، تیزهوشان فرزانگان و مرکز استعدادهای درخشان اسدپور به پاس زحمات شان و کسب موفقیت‌های المپیادی قدردانی شد همچنین لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش بعنوان استان برتر نیز به استاندار هرمزگان تقدیم گردید.

امضاء تفاهم‌نامه آغاز‌به کار هنرستان تجارت در استان هرمزگان نیز مابین مدیران آموزش و پرورش ، صمت و گمرکات استان به امضاء رسید.

ساعت: ۱۰:۴۸ بعد از ظهر - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹

بازدیدها: ۲۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *