سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

آیت الله رییسی جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد

امام جمعه اهل سنت بندرخمیر:

آیت الله رییسی جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد

شیخ عبدالجلیل قتالی

امام جمعه اهل سنت بندرخمیردر خطبه های نماز جمعه چهارم خردادماه ضمن تسلیت ضایعه درگذشت رییس جمهور خدمت‌گزار و هیئت همراه در حادثه ی دلخراش سانحه هوایی، طی سخنانی بیان کرد: آیت الله رییسی جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد. سفر ریاست محترم جمهوری به قصد خدمت برای کشور و مردم  بود، لذا از درگاه خدای متعال آرزومندیم آنها را با صلحاء و شهدا محشور فرماید.

به گزارش صدف نیوز به نقل از کانال خبری سلام خمیر، شیخ سید عبدالجلیل قتالی در ادامه خطبه های نماز گفت: مرگ حق است «کل من علیها فان» و حتی پیامبران خدا و رسول الله مزه مرگ را چشیده اند. خوش به حال آنان که زندگی شان را در طاعت خدا و خدمت به خلق سپری کردند و همه ما می دانیم که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی افزود: دعا می کنیم جایگاه این خدمتگزاران در بهشت برین باشد و به خانواده های محترمشان نیز صبری جمیل و اجری جزیل عنایت فرماید.

شیخ سید عبدالجلیل قتالی همچنین به موضوع و بحث اوقات فراغت پرداخت و تصریح کرد: همه ما باید بدانیم اسلام دین کاهلی و سستی نیست و دین اسلام مردم را به کار، تلاش و استفاده بهینه از اوقات فراغت دعوت نموده است.

خداوند در قرآن کریم به انسان ها توصیه می کند تلاش و پشتکار داشته باشند و اوقات  خود را به بطالت نگذراند.

امام جمعه اهل سنت بندرخمیردر  ادامه گفت: رسول خدا می فرماید: «نعمتان مغبون فیهما کثیر من الناس الصحه والفراغ» دو نعمت وجود دارد که انسان ها از آن غافل هستند، الصحه والفراغ یکی نعمت سلامتی و دومی نعمت فراغت و آسودگی، پس اکنون که در فصل فراغت هستیم و اوقات فراغت برای دانش آموزان زیاد است فرزندان تان را به کلاسهای قرآنی، علمی از قبیل کامپیوتر، زبان های خارجه، کلاسهای هنری و ورزشی بفرستید تا از نعمت این اوقات طلایی بی نصیب نمانند.

ساعت: ۱۰:۴۶ قبل از ظهر - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵

بازدیدها: ۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *