سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

انجام مسئولیت های اجتماعی از افتخارات ماست اما …

انجام مسئولیت های اجتماعی از افتخارات ماست اما…

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: در بخش انجام مسوولیت‌های اجتماعی اقدامات بسیار موثری را انجام داده ایم و برنامه های متعدد دیگری را  نیز در دستورکار داریم از جمله طرح آبرسانی به ۲ روستای کُنار سیاه و باغ بالا در قشم که تا هفته آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش صدف نیوز، سید عباس حسینی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه بیان کرد: علاوه بر رشد چشمگیر تولید فولاد، بنیاد علوی در سراسر کشور کارهای بزرگی را انجام می دهد و در هرمزگان نیز در عرصه خدمت به محرومین، ما امسال ۵۰۰ خانه در شهرستان رودان که به علت بارندگی و سیل سقف آنها تخریب شده را ترمیم و بازسازی کردیم.

مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افزود: همچنین یک مدرسه در شهرستان سیریک تا پایان شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید و تجهیز اتاق عمل دو بیمارستان در شهرستان رودان اتفاقاتی خوبی  است که مردم استان این تلاش ها را حس کنند.

حسینی گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مدت یک سال اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی استان را به صورت رایگان تامین می‌کند.

وی یادآور شد: عمل به مسئولیت های اجتماعی، یکی از افتخارات ماست اما نباید به گونه ای باشد که صنایع را از انجام کار اصلی خود باز دارد. وظیفه صنایع در وهله نخست، رشد تولید و رونق اقتصاد کشور است.

مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ادامه داد: در افق چشم انداز ۱۴۰۴، مقرر شده است ۵۵ میلیون تن ظرفیت تولید فولاد داشته باشیم اما باید توجه داشت که سه تابستان و دو زمستان گذشته را با محدودیت انرژی از جمله برق در تابستان و گاز در فصول سرد پشت سر گذاشته ایم و حتماً این روال در ماه‌ها و حتی سال  های آینده ادامه خواهد داشت و این روند قطعاً در زمینه میزان تولید فولاد تأثیر منفی برجای خواهد گذاشت. حتی اگر بتوانیم با همین وضعیت انرژی به تولید ۴۵ میلیون تن فولاد در سال برسیم، از یک سو به دلایل مختلف سیاسی و اقتصادی درحال حاضر ظرفیت بازار صادرات ۱۵ میلیون تن فولاد را نداریم و از سوی دیگر ظرفیت و کشش مصرف ۳۰ میلیون تن در داخل کشور نیز فراهم نیست.

وی در پایان گفت: برای آنکه از کمبود برق خللی در تولید شرکت فولاد کاوه بوجود نیاید در حال احداث نیروگاه اختصاصی هستیم و امیدواریم گاز مورد نیاز برای راه اندازی این نیروگاه را در اختیار ما قرار دهند.

ساعت: ۰۸:۳۴ بعد از ظهر - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲

بازدیدها: ۲۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *