سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

جهش بسیار خوبی در زیرساخت های فرهنگی هرمزگان شاهد هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نماز جمعه بندرعباس:

جهش بسیار خوبی در زیرساخت های فرهنگی هرمزگان شاهد هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در نماز جمعه بندرعباس شرکت کرده بود بیان نمود: اربعین کلید واژه پیروزی انقلاب در دوران خفقان پهلوی بود.

به گزارش صدف نیوز، محمد مهدی اسماعیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بیان نمود: خدا را شاکریم که در ماه صفر در خدمت مردم خوب بندرعباس هستیم امروز اربعین صرفا آیین مذهبی و شخصی نیست و سالهایی که پشت سر گذاشتیم اسلام آمریکایی با پشتوانه پول های منافقین به دنبال حذف مقاومت منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز حرکت اربعین فقط مختص مسلمانان تنها نیست بلکه صدها عاشق و دلشیفته ابا عبدالله الحسین (ع) از کشورهای دیگر نیز در این مراسم شرکت می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در بخش فرهنگی دشمن تلاش کرد تا بین صفوف ملت ایجاد شکاف و گسست نماید اما با رهبری مدبرانه رهبر انقلاب ما به پیش رفتیم.

مقام عالی وزارت بیان کرد: زیرساخت های فرهنگی استان در حال آماده شدن و بهره برداری است و جهش بسیار خوبی در این استان شاهد هستیم که این به همت استاندار زحمت کش و پرتلاش می باشد و ایشان از استانداران نمونه کشور هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: هدیه روز خبرنگار رییس جمهور به خبرنگاران، پنج برابر مبلغ اعلامی پرداخت خواهد شد.

محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به هدیه‌ی روز خبرنگار رییس جمهور، اظهار کرد: این هدیه به همه‌ خبرنگاران تعلق خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از کتابخانه مرکزی بندرعباس گفت: این کتابخانه نیازمندی‌هایی در بخش تجهیزات سرمایشی دارد که در هفته جاری تلاش خواهیم کرد آن را در سطح ملی تامین کنیم.

اسماعیلی با قدردانی از استاندار هرمزگان که با تلاش‌ خود موجت تحقق تخصیص ۱۰۰ درصدی منابع برای مجموعه کتابخانه شده است، اظهار کرد: تمام تلاش مان بر این است که این مجموعه، آبرومند و در شان مردم این استان به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه این طرح بیشترین اعتبارات را در استان دریافت کرده است، عنوان‌ کرد: موضوع محوطه‌سازی نیز قرار است با دستور استاندار هرمزگان در سریع ترین زمان انجام شود.

گفتنی است: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت افتتاح مجتمع فرهنگی، هنری الزهرا (س) در بندرعباس روز جمعه ۳ شهریور ماه به همراه هیات همراه وارد استان هرمزگان شد و بعد از سخنرانی در نماز جمعه، جهت شرکت در یازدهمین سوگواره نوحه های نشسته محلی به روستای کنار ترش شهرستان میناب عزیمت کرد.

خبرنگار: حسین فریدونی

ساعت: ۰۳:۵۴ بعد از ظهر - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

بازدیدها: ۱۰۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *